Арск-Информ
  • Рус Тат
  • 30 декабрь 2021 яңалыклары

    • 30 декабрь 2021 - 19:21
      2021: коронавируска каршы көрәш нәтиҗәләре
      Бүген Татарстан Республикасының Министрлар Кабинетында "2021 ел: коронавируска каршы көрәш нәтиҗәләре" буенча видеоконференция булды.
      761
      0
      0
    • 30 декабрь 2021 - 17:31
      Машинаңны сатып түләтәләр
      Әңгәмәдәшебез – Арча һәм Әтнә районнары буенча бүлекчә җитәкчесе, өлкән суд приставы Алмаз Лотфуллин.
      1609
      0
      0
    • 30 декабрь 2021 - 15:48
      Кавыштылар, аерылыштылар, бәби таптылар - татар эстрадасында истә калган вакыйгалар
      Үтеп бара торган 2021 елда татар эстрадасында нинди вакыйгалар булган? Кем аерылышкан, ә кемнәр гаилә корган? Кайсы артистның бәбие туган? Бүген әнә шул вакыйгаларны барларга, кыскасы, 2021 елга йомгак ясарга булдык ("Шәһри Казан", Эльвира Шакирова).
      940
      0
      0
    • 30 декабрь 2021 - 14:12
      Зур Бирәзә авылы мәчетенә ай куелды
      Бүген Зур Бирәзәдә төзелеп килүче мәчеткә ай кую тантанасы узды.
      1032
      0
      0
    • 30 декабрь 2021 - 10:50
      Иртәнге аш - ләвәшле йомырка тәбәсе рецепты
      Шул ук ингредиентлар белән ике төрле тәбә пешерергә була.
      583
      0
      0
    • 30 декабрь 2021 - 10:35
      Юлбарыслар - нинди алар? (Юлбарыс елында туучылар турында)
      2021 ел да капкабыздан чыгып китәргә ашыга... Кайтмаска дип тагын бер елның китеп барышы... Хәер, елны тоткарлап калырга теләүчеләр юк бугай. Булса да, бик аздыр. Тизрәк: “Хуш, 2021 ел! Исәнме, 2022 ел!” дип кычкырасы килә. Әйтерсең лә, вакыйгалар кеше уйлап тапкан календарьга бәйле. Ничек кенә булмасын, күңел гел яхшыны көтә, могҗиза өмет итә бит әле ул. (Шәһри Казан, Дания Нәгыйм)
      888
      0
      0
    • 30 декабрь 2021 - 10:23
      «Ул үләргә дә мөмкин иде» - Казанда 14 яшьлек баланың бугазыннан зур киста алганнар
      Казанда Республика балалар клиник хастаханәсе табиблары 14 яшьлек үсмернең бугазыннан өч сантиметрлы киста — сулы шешне муенда кисем дә ясамыйча алуга ирешкән. (Интертат, Гөлнар Гарифуллина)
      1266
      0
      0
    • 30 декабрь 2021 - 10:06
      Ветераннарны котладылар
      Якынлашып килүче Яңа ел белән котладылар, аларга бәйрәм күчтәнәчләре тапшырдылар
      780
      0
      0
    • 30 декабрь 2021 - 08:55
      Руслан Кираметдинов 15 килога ябыккан!
      Татар эстрадасының танылган артисты Руслан Кираметдинов даими рәвештә спорт белән шөгыльләнә башлады. Нәтиҗәсен үзегез дә күргәнсездер, Руслан күзгә күренеп ябыкты.
      1215
      0
      0
    • 30 декабрь 2021 - 08:41
      Ташландык авылларда Яңа елны ничек каршылыйлар?
      Кечкенә авыллар тормышы турында газетабызда ел дәвамында язып бардык. Шунысы кызык: анда яшәүчеләрдән һич кенә дә моң-зарны ишетмисең. Алар саф һава, тәмле чишмә суын, күңел тынычлыгын барыннан өстен күреп, үз көйләренә яшәп ята. Яңа ел якынлашканда, ташландык авылларда яшәүчеләрнең бәйрәм кәефен белештек. Бәйрәм көннәрен мич ягып, су ташып, кар көрәп кенә уздырмыйдыр бит инде алар? (Ватаным Татарстан)
      1128
      0
      0
    • 30 декабрь 2021 - 08:37
      Ел фаҗигаләре - 2021: Татарстанны нинди вакыйгалар тетрәндерде?
      Бәла аяк астында. Көтмәгәндә-уйламаганда әллә нинди йөрәк өзгеч фаҗигаләр килеп чыга. Көн туса, аянычлы кеше үлемнәре турында хәбәрләр килеп тора. Аерым бер һәлакәтләр, фаҗигаләр бөтен республиканы, хәтта илне тетрәндерде ("Интертат", Казан, Гөлнар Гарифуллина).
      916
      0
      0
    • 30 декабрь 2021 - 08:11
      Уяулык сорала
      Гадәттән тыш хәлләр һәм терракт әзерләнү турында шикләнсәгез:
      394
      0
      0