Арск-Информ
  • Рус Тат
  • 17 декабрь 2019 яңалыклары

    • 17 декабрь 2019 - 21:01
      Якын арада бензин бәясе артмаячак
      «Татнефть» АЗСларында 95 һәм 92 маркалы бензинга бәяләр кими башлаган.
      640
      0
      0
    • 17 декабрь 2019 - 20:11
      АЗСларда сатыла торган ягулыкның сыйфаты яхшырган
      Тикшерелгән ягулык үрнәкләренең 2,1 процентында нормадан тайпылышлар булуы ачыкланган.
      458
      0
      0
    • 17 декабрь 2019 - 19:19
      Нинди ирләрдән ераграк торырга?
      Хатын-кызлар яшь чакта ак атка атланган шахзадә килүен көтә. Ләкин шахзадәне көтеп, бәхетеңнән коры калуың да бар. Берәү дә йөз процент түгел. Әмма бар шундый ир-егетләр, аларны бер чакрымнан әйләнеп узуың хәерле.
      566
      0
      1
    • 17 декабрь 2019 - 17:35
      Тагын чүп турында...
      Узган шимбәдә шәһәребезнең Җиңү паркы каршындагы мәйданда күңелләргә хуш килгән чара узды. Көнкүреш калдыкларын аерым җыю акциясе иде ул.
      577
      0
      0
    • 17 декабрь 2019 - 16:22
      Табышмак: агач ботагына кем кунган? Кошмы, юк! Җитмәсә икәү!
      Чыннан да бу кызыклы, агач ботагына кош кына кунмый! Сез нинди җан иясе кунган дип уйлыйсыз? Агач ботаклары нәзек. Сынап карагыз үзегезне. Без аларны бүген фотога төшереп алдык.
      963
      0
      0
    • 17 декабрь 2019 - 16:06
      Яшәләсе яшәлде
      Наҗия Ибраһим кызы Чистай районында туып-үсә. Әти-әнисе Ибраһим һәм Гәйшә Үзбәкстанда кавышып, сугыштан соң Татарстанга күчеп кайталар.
      570
      0
      0
    • 17 декабрь 2019 - 15:59
      “Тукай” ширкәте – беренче!
      17 декабрьдә “Төрнәле–Пошалым” ширкәтендә хуҗалыкларның баш зоотехниклары, ветеринария табиблары, ферма мөдирләре белән семинар-киңәшмә үткәрелде.
      933
      0
      0
    • 17 декабрь 2019 - 15:48
      Халидә ханым карны яудырды
      Ышанмыйсызмы? Хәзер сөйлим ничек яудырганын. Фоторәсемдә Халидә ханым аксыл костюмнан.
      1002
      0
      3
    • 17 декабрь 2019 - 15:47
      Ирем миңа өйләнми
      «Язылышмыйча өйләнү мөнәсәбәтләре» турында Дәүләт Думасына карауга кертелгән тәкъдим тирәсендә зур бәхәсләр купты.
      456
      0
      0
    • 17 декабрь 2019 - 15:43
      Афәрин. мөндешлеләр!
      “Атнаны ничек башласаң, шулай тәмамларсың”, - ди халык. Арча районы Мөндеш балалар бакчасы атнаны уңышлы башлап җибәреп, уңышлы тәмамлап та куйды.
      630
      1
      2
    • 17 декабрь 2019 - 15:38
      2020 елдан Татарстанда беренче балага айлык компенсация түләү вакыты арта
      Яңа ел башыннан айлык компенсация билгеләү шартлары үзгәрә.
      2044
      0
      0
    • 17 декабрь 2019 - 15:21
      Әби әле инглиз телен дә өйрәнәсе
      Рәшидә әби гади генә әби түгел, ул иң бай әби булуы белән дә соклану тудырды. Ире Харис белән 9 бала тәрбияләп үстергән, 17 оныклары, 16 оныкчыклары бар.
      458
      0
      0
    • 17 декабрь 2019 - 15:13
      Арча үзәгендә... коры фонтан. Нинди булачак ул?
      Киләсе җәйдә Арча үзәге бик матур булыр, дип көтәбез. Озак калмады инде. Коры фонтан үзе генә ни торачак!
      697
      0
      0
    • 17 декабрь 2019 - 14:55
      «Кеше ирен тартып алдың син, оятсыз хатын»
      Лилия Муллагалиева гаиләсен фотога төшереп инстаграмына урнаштырды. Алар яңа ел фотосессиясенә барганнар икән.
      490
      0
      0
    • 17 декабрь 2019 - 14:36
      Бергә булыйк, бердәм булыйк!
      Киләчәктә дә сезнең ышанычны аклау өчен көчебезне кызганмабыз! Бергә булыйк, бердәм булыйк!
      631
      0
      0